Jak začít?

30.12.2017 23:56

Tak tuhle otázku si kladu asi čtyři měsíce. Jakou jít cestou? Koupit hotovou tiskárnu, nebo stavebnici? No.. protože nikam nespěchám a mám u koho opisovat, tak pujdu cestou vlastní stavby i se všemi problémy, které tuto cestu provázejí.

    Zhlédl jsem mnoho hodin videii na kanálu You Tube, různé kvality obsahu i projevu. Obecně se nechá ríct že co člověk to názor. A z tohoto množství mi nejlíp vyhovovala videa a rady Lukáše Kořínka. Rozumnej chlap co nemaže lidem med kolem huby a rozdělí se o svoje zkušenosti. Toho si dost vážím a doporučuju videa zhlédnout.

    Ale po  těch zkouklejch videich má člověk v hlavě pěknej maglajz.Chce to neunáhlit se a nechat si poradit. Nejsem žádnej velkej elektronik, kdo mě zná tak ví, že baterie jsem se letovat naučil, a s pájkou se taky umim spálit :-)) .Čeká mě naučít se spoustu věcí co se týká Arduina. Mechanické konstrukce se nebojím, tam celkem přesně vim co chci. Kontrukčně se mi jeví jako hodně povedená tiskárna Poseidon. Z té budu vycházet a pouze si upravím rozměry pro svoje potřeby. Všechno co stavim by se mělo taky nějak jmenovat. Člověk k tomu má potom větší vtah a může stroječku nadávat a taky chválit:-)). Tiskárna kamaráda co bydlí za kopcem se jmenuje Netvor2. 

  Když jsem zjistil z kolika tiskárem a od kolika lidí si beru tech. řešení tam mi vychází jediné jméno....PasQvil.

No tak jméno mám, tak ted ty ostatní věcičky. Je spoustu obchodů kde nakoupíte díly na tiskárnu, jen jde o o to za kolik. Tikárna pojede na Arduinu ve spojení s Ramps 1.4 . Cena za obě desky u nás cca 2000,- . tak to opravdu ne!!!! Tak šup  na Aliexpres kde se za tuto častku dá objednat téměř vše ,www.aliexpress.com/item/3D-Printer-kit-1pcs-Mega-2560-R3-1pcs-RAMPS-1-4-Controller-5pcs-DRV8825-Stepper-Motor/32840163429.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.kyurzz . Takže jsem toho objednal hoooodně. Sice si počkám(cca konec ledna), ale to mi nevádí, stejně čekám na broušené 8mm tyče na pojezdy. A hlavně taky musím dodělat druhou půlku dílny........ten strop se nechce sám vysádrovat, spolu se zdma vymalovat a podlahou natřít:-)))

Franta